The wedding

Åhh vad underbart bröllopet var igår. Brudparet var så fina och allt var så fint. Det var en dag i lyckans tecken!! Festen efteråt var åxå trevlig och mysig. Vårt tal vi i tjejgänget höllt blev åxå bra och när vi visade en film från möhippan så bröt nästan bruden ihop av skratt. Aldrig kul att se sig själv på film, och dessutom dansa magdans... Efter filmen ville alla såklart se ett smakprov på magdansen så bruden fick upp på dansgolvet och visa några moves. Vid halvtre var vi supertrötta och bröt upp från festen. Då kom min bror och hämtade oss så vi slapp åka taxi. Idag är både jag och Tomas lite sega, men jag ska snart hem till min kära mor för att fira morsdag..

Kommentarer
Postat av: CC

Hej vännen! Tack för att du var med och gjorde vår dag till den bästa i vårt liv... Vad läcker du var i din rosa klänning :) Bamsekram /Fru Nordén.

Ps Tack för att du fixade mina naglar, jag blev jätte nöjd! ds.

2008-05-25 @ 18:12:51
Postat av: Åsa

Åhh. Jasså fru Nordén har hittat hit ;) Tack själva! Det var så fint alltingen. Tur att du blev nöjd med naglarna, annars hade det inte varit så kul för mig hihi.. Kram

2008-05-25 @ 18:42:05
Postat av: CC

Japp, fru Nordén har fått lite dö-tid i sin vardag,hi, hi... Det är premiär här för mig ;)

Tack ännu en gång!

2008-05-26 @ 08:31:22
Postat av: Åsa

Haha.. Inget bröllop kvar att planera!! Bara ett hus att renovera. Ni måste ha massor med tid över nu ;)

2008-05-26 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0