Vem ska hämta filmen??

                      image582

                                       (filmen vi har hyrt är supersugen...)


Tomas och jag har hyrt film tills ikväll. Det vill säga vi har suttit vid datorn och bokat. Och sen måste nån av oss släpa sig bort till Ica för att hämta ut filmen. Eftersom vi bokade i Tomas personnummer tycker jag att det är på sin plats att han hämtar filmen. Men han orkar visst inte. Han har bara legat och sovit tre timmar i eftermiddag och "vilat", eller som han sa "När du blir lika gammal som jag kommer du åxå att vara såhär trött!!". Men herregud det är ju inte som att han är mellan 80 och graven precis. Han har ju inte ens fyllt 30. Jag får väl gå och putta lite på honom. Själv ska jag försöka att styra upp min packning lite. Väntar bara på ett par jeans som håller på och torkar i tvättstugan.


Update
Tomas masade sig iväg (på min cykel) och hämtade filmen så att jag kunde packa (nästan) klart. Snart blir det mys i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0