Jag - ett ufo?

                        


Är det någon mer än jag som minns dom där tefats-godisarna som man åt när man var liten?? Det är bara det att jag har liksom aldrig slutat äta dem. Jag har alltid varit helt galen i dem. När jag bodde i stockholm åkte jag ända ut till Kungens kurva och en affär som hette Smartclub (osäker på om den finns kvar), det var lite som en grossist-affär och man var tvungen att ha ett medlemsskap för att få handla. (förövrigt kunde man söka endagsmedlemsskap så vem som helst kunde handla när som helst.). I alla fall, där hade de en stor burk med sånna där tefat och jag åkte dit bara för att köpa dessa. Det har även hänt att jag gått till en godisbutik i stan och köpt upp hela deras lager av tefat. Och så igår, när Tomas och var på Konsum!!!! Vad skådar mitt öga, om inte ett helt ställ fullt med tefat! Jag trodde att jag kommit till himlen. Tyvärr åt jag upp hela påsen igår, så nu har jag inga kvar. Kanske man hinner en vända till Konsum ikväll??

Är detta normalt?

Kommentarer
Postat av: sofie

Åh dom är goda! Jag älskar konsistensen på dom också! Jag köpte alltid såna på ett bageri i borgholm när jag var där på sommrarna när jag var liten:)



Kram

2008-11-08 @ 19:09:07
URL: http://fuldans.devote.se/
Postat av: Anonym

näääää



men jag gillar dig ändå



PS jag är tokig i sura mattor... DS

2008-11-09 @ 10:20:06
Postat av: Helena

Det var jag som skrev om sura mattorna. :-)



Kram H

2008-11-09 @ 10:20:53
Postat av: Åsa

Sofie: Ja konsistensen är det bästa liksom. Jag vet inte varför jag gillar dem så mycket, men det gör ja hihi!! Kram



Helena: Tack, vad skönt att höra ;) Tefaten kommer alltid att ha en del av mitt hjärta. Ska komma ihåg det där om mattorna nästa gång jag köper lördagsgodis åt oss när vi ses!! kram

2008-11-09 @ 13:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0