Korvgrillning

                                


Oh my God! Jag är helt stelfrusen. Tomas och jag har varit med hans föräldrar upp till gården och grillat korv. Först åkte Tomas mamma och jag in till Oskarshamns city för att spana lite. Men vet ni vad? Inte en endaste affär öppen förutom Ica och en halvtrist blomsteraffär. Fast tur var kanske det för jag spenderade inga pengar.

Sen var vi som sagt ute i skogen och grillade korv. Och åh vad kallt det var. Det här måste ha varit den kallaste dan hittills. Trots att jag hade linne, tröja, kofta, dunjacka, mössa, halsduk, raggsockor, vantar och varma skor så fryser jag ändå jättemycket nu. Vi har fått tända en brasa för att få upp värmen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0