Mitt hår är lila nu

Gick upp på morgonen, trött och lite nyvaken. Ställde mig i duschen, tvättade håret med ett nytt (silver)schampoo. Sköljde ur, tog balsam och så, sköljde ur, steg ur duschen, virade in mig och håret i två handdukar. Gick runt lite hemma, klädde på mig och så. Gick in på toaletten och drog av handduken och FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Mitt hår är numera i en (not trevlig) lila nyans. Jag skojar INTE!! Sköljde ur och tvättade håret cirka 10 gånger på morgonen men det hjälpte knappt. Fick panik och ringde chefen och sa att jag blev sen till jobbet. Nu har jag satt upp håret och virat min allra finaste LV-scarf runt håret för att täcka. Jag är gråtfärdig och går runt med en klump i magen. Hur fan ska jag få bort detta?? Jag pratade med en arbetskamrat som fått ur det efter en vecka. Och jag som ska på julbord på söndag! Vad ska Tomas säga när han ser det? Vad ska mamma säga? Hon och jag ska på julmarknad på slottet i eftermiddag för jag jobbar bara halvdag. Kul. Nä men verkligen. Detta känns skitkul. Mitt hår är lika lila som en systemetkasse....F**K.

Note to self:
Använd ALDRIG mer silverschampoo! Aldrig. Fattar du det? Never.


Kommentarer
Postat av: HELEN¨

2008-11-28 @ 12:33:27
Postat av: Helena

Nämen stackars.... vad hemskt!!



Men ändå, du måste ta kort. När det gått lite tid och du fått bort det kommer du vilja ha det, det är en bra historia och snälla skicka till mig, jag är så nyfiken, är det verkligen lila???



Hoppas, hoppas du får bort det snabbt.



Kram!

2008-11-28 @ 12:36:13
Postat av: Åsa

Japp, lila it is. Mamma fick nästan tårar i ögonen. Då är det illa. Hoppas åxå på att få bort det snabbare än snabbt. Tyvärr tror jag inte att det går så fort. Kram

2008-11-28 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0