säga ifrån eller inte?

Äntligen hemma. Kompade ut en timme från jobbet idag och ringde Camilla för att kolla vad hon hade för sig. Vi mötte upp i stan. Vi skulle nämligen inhandla en inflyttningspresent till festen vi ska på imorgon. Så det är fixat nu. Skönt.

Annars har det inte hänt så mycket. Lackade ur på jobbet idag ordentligt. Jag hatar när allt går fel och det blir anklagelser hit och dit. Tyvärr var inte vår chef på plats heller så jag fick ha telefonkontakt med henne och rapportera. Man kan fan inte ställa upp och rädda hela världen som hon sa. Jag får nog ta och inse det lite mer. Även om jag är väldigt tuff av mig och inte är rädd för att fräsa ifrån. Och idag när det är en tjej på min avdelning som blir illa behandlad, ja då fan kunde jag inte vara tyst!!! Men men, nästa vecka är det nya tag. Jobbar xtra imorgon men då är det alltid lugnt, inte lika mycket folk och så.

Ikväll blir det lugn hemmakväll för mig själv. Tomas är på jobbfest. Ja alla som läst min blogg innan brukar ju veta hur dessa historier kommer sluta.. suck... Och jag som ska upp och jobba tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0