Till pappa på fars dag.

              


Idag är det ju som sagt fars dag. Det kan väl knappast ha undgått någon. Själv ska jag hem till min far (och mor) på lite söndagsmiddag. Bäste bror är åxå hemma från Växjö med flickvännen. Ska bli trevligt att träffa dem med för det var länge sedan nu! Tomas får självklart åxå hänga på.

Vi har varit runt i hela stan för att hitta en blomma till pappa. Jag ville bestämt åka till en supermysig blomsteraffär inne i stan. Men tyvärr var den inte öppen. Den brukar annars alltid ha öppet på söndagar. Jag blev så besviken. Istället fick det bli blomsterlandet. Tvingade Tomas att köpa en jättestor vit kruka som vi ska plantera en stor Svärmorstunga i. Vi fick den passande nog av Tomas mamma. De ville inte ha den. Tyvärr var krukan den stod i alldeles för liten (och inte supersnygg) så jag har länge tänkt att vi ska köpa en ny för blomman har fått stå i garaget så länge.. Men nu ska den alltså få komma in igen!

Trevlig söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0