Vad har jag gjort idag?

Idag har jag varit på stan. Mitt (ofrivilliga) köpstopp under oktober månad har upphört. Jag köpte ett par lila stumpbyxor. Och kanske en kjol. Men det vet jag ingenting om..... Och eventuellt och bara liiiiite kanske köpte jag ett par pärlörhängen med för att mina som jag haft tidigare bara är helt borta. De finns inte nånstans, och då har jag verkligen letat med!!!

Anledningen till stadsbesöket var att jag och Camilla skulle fixa inflyttningspresent för vi ska på inflyttningsfest om några helger. Vi hittade allt och ingenting. Shit vad svårt det var. Sen när vi väl hittat nått som vi båda tyckte om och som vi tyckte skulle passa det nyinflyttade paret så var det ju GIVETVIS slut och kvar fanns bara ett visningsex. Jamen självklart!! Nu får vi tänka om lite. Som tur är har vi två veckor på oss.

I eftermiddag skulle jag vara hurtig och ta min nya cykel och cykla till affären för att införskaffa lite läckerheter till kvällen. Givetvis började det störtregna på vägen hem när jag kom farandes med mina två fullproppade kassar! Varför är det alltid så?

Ikväll kommer Camilla + sambo och lille sonen hit. Vi ska äta en blandning mellan tapas och ostbricka, men först ska vi gå en låååång promenad och spana i fönstren och se hur fint alla har det. Det finns nämligen många fina villor i det här området som Tomas och jag bor i, och det är verkligen kul att gå och spana in hos dem när det är mörkt ute. Som värsta fönstertittaren!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0