Brinner det?

                      



Det luktar skitkonstigt på jobbet. Det luktar brand, eller gas som någon så käckt uttryckte det, i hela byggnaden. Eftersom jag sitter ensam kvar på vår avdelning kan jag inte gå runt och checka men en vänlig kollega, från avdelningenbredvid kom förbi sa att det luktar apa i bland annat köket. Vad fan kan det vara? Om det brinner nån stans borde väl brandlarmet gå? Om det är nån som försöker gasa ihjäl oss, borde det inte finnas nått gaslarm då? Kanske nån som är förbannad på arbetsförmedlingen som finns här intill. Nån som inte fått jobb och ska bomba hela stället nu eller nåt. Shit. Själv inbillar jag mig nu att jag håller på att svimma och få skitont i huvudet. Hjälp. Luuuft. Luft. L.U.F.T. Usch vad det stinker. Tur att jag slutar om en kvart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0