ensam, ensammare, ensammast

Här sitter jag ensam kvar på kontoret och vaktar telefonen. Jobbar en timme till sen hade det varit helg om det inte är för att jag jobbar hela helgen med. Så typiskt bara för att det ska bli århundradets finaste väder den här helgen. F**k säger jag.

Igår var jag i alla fall mycket flitig och gick ett varv med målarpenseln på hatthyllan. En omgång med penseln till sen är den klar för upphängning. Tvingade Tomas att tapetsera en liten väggsnutt med så nu har vi bara liiiiite liiiite kvar att tapetsera. Det ska bli så skönt när det är klart! Då ska jag bara njuta ända tills det blir byggkaos när vi ska lägga nytt golv lite längre fram.

Ikväll blir det kinakäk och Talang på tvn, inte så dumt en fredagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0