Glad påsk försent...

Glad påsk lite såhär i efterhand.

I fredags tillbringade jag större delen av dagen ute. Jag piskade min man (eller ja, vi är ju inte gifta..) till att hjälpa mig lägga klart alla stenarna på framsidan och Herre vad nöjd jag blev. Det ser liksom "cleant" ut, inte en massa växter huller om buller i nått risigt land! Efter det unnade jag mig en lugn stund i solen och blev faktiskt lite brun röd. Fixade till mig och stylade mig för att gå på Annikas trea nolla fest. En massa glada tjejer, mycket prat och god mat. En perfekt fredagskväll.

Igår var Tomas och jag på påsklunch hos hans föräldrar i Oskarshamn. Gick en promenad i skogen och Tomas råkade trassla in mig i taggtråd. Tack så väldigt. Kom hem sent och kände inte för matlagning så det fick bli hämtmat och hyrfilm. Så svårt att få tag på ett öppet ställe bara, fick åka runt halva stan.. Hyrde Australia. Vad bra den var!! Fast kanske mest en tjejfilm.. Tomas tog av sig glasögonen och började snarka efter mindre än halva filmen men jag tyckte att den var bra, det kom till och med några tårar i slutet..

Idag sitter jag och hoppas på att en vän till Tomas ska komma hit och hjälpa honom med tapetseringen så att vi kommer nån jäkla vart. Det blir ju aldrig klart annars!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0