Stenar och tyrann

Igår när jag kom hem från jobbet var vi ute och fixade med vår gång utanför huset. Äntligen är den (nästan) färdig och det blev så fint. Jag lovar att fota en bild när jag fixat färdigt med lite krukor och så. Jag blev grymt nöjd. Efter det var det grillpremiär för i år med grillad fläskfilé och grillade grönsaker.

Spanade lite på Robinson och kom på att jag stör mig skitmycket på han Christian. Okej att jag fattar att TV4 vinklar honom och okej att jag fattar att de vill ha en syndabock men nånstans måste han ju ändå sagt allt det som de klippt in. Han verkar vara en sjukt jobbig person. Såg att han talade ut i aftonbladet idag där han säger att han är besviken på hur han vinklats och att hans fru sitter hemma och gråter för att han framställs som en tyrann. Men herregud, han säger ju verkligen bara elaka saker. Det är därför jag håller på det blå laget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0