Vad händer här?

Usch, nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen. Men i helgen hände ingenting. Jag jobbade på årets finaste helg men jag överlevde det med och idag är jag ledig. Gick upp tidigt och har hunnit skura och städa båda toaletterna, tvättstugan och sovrummet än så länge. Tomas städade i köket igår. Lyssnade på radion till frukost och städtanterna från Rent hus gästade morronzoo. Fick lite skuldkänslor. Jag är verkligen en av dem som inte vår och höst-städar. Men vem gör egentligen det nu för tiden?

När jag är färdig här ska jag in till stan och spana efter en snygg vaxduk till bordet ute på terassen. Sen blir det storshopping på MAXI inför grillfesten hemma hos oss på Valborg och i kväll är det vinlotteri hemma hos Camilla. Någonstans däremellan har jag planerat att putsa mina fönster med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0