Bröllop med stil

                     


Äntligen ett bröllop med lite stjärnglans i Sverige. Okej att det kommer bli i dyraste laget och okej att det typ är alla vi som bor i Sverige som kommer att betala fakturan, men hey, det var ändå på tiden. Jag år ju lite av en royalist och då är detta något man har gått och väntat på! Igår planerade jag till och med in min rast så jag kunde bänka mig vid tvn när presskonferensen var. Jag fick nästan tårar i ögonen när jag såg Daniel och hans kärlek till Victoria. Dessutom parerade de pressens fråga galant om vad Daniel tyckte om Västergötland (han blir ju tydligen hertig där), när han satt helt paff och inte visste vad han skulle svara gick bara Vickan in helt lugnt med ett superbra svar. Snacka om att kunna hantera 100 hungriga reportrar alltså. Jag blev imponerad.

Jag kommer sitta bänkad vid tvn försommaren 2010.. Undra om man redan nu kan ta ledigt från jobbet?

Som alla andra får väl jag också passa på och gratulera ♥

(bild från google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0