Fortsatt kaos i hemmet

Inget byggkaos utan kras. Hittade just en lampa som gått i tusen delar inne i gästrummet. Tydligen har något "trillat" på den. Men det är ingen som vet vad som hänt och det är heller ingen som orsakat det... Mycket mycket lustigt.

Igår när jag kom hem var bänkskivorna på plats och nästan allt kakel satt där det skulle. Tomas hade en liten vägg kvar som han håller på med idag. Själv har jag flytt in på kontoret. Fy fan vad det yr slipdamm och massa annat, typ kakelpartiklar när han kapar plattorna. Ska försöka fixa nått käk i det här kaoset. Jag har inte en aning om hur men jag har installerat micron i tvättstugan så det får väl bli några rester från frysen eller nått som går att micra.. Men det kommer att bli så fint när det är klart!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad spännande att renovera och få se det färdiga resultatet sen! Kan dock tänka mig att det är lagom spännande när man är mitt uppe i renoveringskaoset:)



kramar S

2009-02-09 @ 17:41:20
URL: http://fuldans.devote.se/
Postat av: Anonym

Mhm. Inte så kul att gå till jobbet och halvvägs upptäcka att moccastövlarna är helt fulla med slipdamm.. Kram

2009-02-09 @ 17:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0