Kalaskväll

Nu har jag precis mellanlandat mellan stan och födelsedagskalas ikväll. Blev mycket nöjd med klippningen, inte för kort inte för långt. Blev av med min utväxta bob som inte sett så "fin" ut på senaste tiden. Kanske därför jag haft tofs?? Köpte ny stylingcreme från Tigi, har haft After Party ett bra tag men den tog slut häromdagen så nu satsade jag på en annan, nått med Dumb blonde (!).

Gick och fikade med Jenny på ett supermysigt kafé i stan, drack kaffe och åt en bit morotskaka med ananas i. Så gott. Kan rekommenderas. Och sen är det ju lördag och då får man ju ta en liten bit kaka....

Åkte förbi Plantagen i eftermiddag. De öppnade här i stan i torsdags. Spanade läget, köpte en blomma till födelsedagsbarnet, min kusin som fyller 18, och lite tulpaner till mig själv. Spanade in utbudet av krukor och hittade några fina jag ville ha, men det känns inte som att det är någon idé förrän köket är färdigt...

Nu dax att fixa till mig lite, väcka Tomas som slumrade till lite på en eftermiddagslur och sen iväg på kalas. (Hoppas kalasgästerna och födelsedagsbarnet är införstådda med att vi måste ha tvn på klockan åtta....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0