Traktorvisning

                                           


Okej, vi gör ett nytt försök att blogga. Förra inlägget fick avslutas under stress och skrik. Tomas kom och gapade att skulle det bli nått sent lunchlagande så var jag tvungen att göra det NU för sen skulle han koppla ur fläkt och spis... Det blev tacos. Åt inte det igår, annars brukar ju det vara ett stående inslag på Tomas och mina fredagkvällar.

förmiddagen idag var Tomas och jag på mitt gamla jobb. De har ett stort event hela helgen, även kallat maskinvisning för typ hela Kalmar läns bönder, 3000 bönder samlade på ett och samma ställe som dricker gratiskaffe och samlar gratispennor och annat stuff. Såklart ville min traktorlover till sambo dit och dregla över alla stora maskiner så jag hakade på. Träffade många av mina gamla arbetskamrater och letade efter pappa som jobbar på företaget men hittade honom inte, det visade sig att han är hemma och sjuk. Nu sitter jag och väntar på att C ska ringa så att jag kan åka dit och leka. Jag har förberett med lekvänliga kläder och ett glatt humör (herre vad käckt det lät...)

Lovly lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0