Jag ber så hemskt mycket om ursäkt

Vart har dom här dagarna tagit vägen då? Har fixat i köket på kvällarna. Igår hjälpte jag Tomas att sätta upp kakellisterna. Det var skitjobbigt. Tomas sa att man var tvungen att hålla i listen i 20 minuter för så lång tid tog det för limmet att torka. Det var skitjobbigt. Men när jag stod där och spanade in kakel och bänkskiva i närbild så blev jag lite fundersam.. Passar de verkligen ihop? Shit, har vi gjort ett förhastat beslut? Matchar de verkligen? Jag vet inte.. Sa detta till Tomas och han blev...... inte glad. Det är ju han som har lagt ner allt jobb på köket.

Nu har jag funderat lite och jag tror att det kommer att bli bra när jag ser helheten med tapeter och allt. Just nu är det bara stökigt och jag tror att det var därför jag deppade ihop över färgvalen. Det är nog därför jag kände så igår. Egentligen är jag ju supernöjd. Fick faktiskt lite skuldkänslor för att jag betedde mig så mot T. Felåt.... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0