Utmärkelse

Jag har fått en bloggaward. Min första faktiskt. Tack bästa Nhea för den utmärkelsen!!

                                          

Tillsammans med utmärkelsen följer ett ansvar om jag förstått det hela rätt, och man ska välja fem saker som man är beroende av. Mina fem är:

♥ min bästa Tomas såklart!!
♥ Cola light (hus å pinsamt att detta kommer på andra plats, men så är det faktiskt....)
♥ smågodis, fast det håller jag på och vänja mig av med. Det går.... sådär...
♥ skor, helst ballerinas till sommaren
♥Tvn (till Tomas stora besvikelse antar jag, men hey, den kommer bara på 5e plats enligt mig!!!)

Jag lämnar vidare denna award till bästa Jennie, vars blogg jag alltid läser med ett leende på läpparna.TIll Sofie, som är en tjej som jag har känt sen vi var två äpplen höga typ och till Anna och Emma, som jag har följt sen vi startade att blogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0