Vad man kan önska sig

Men jag blir helt galen. Jag har suttit och drömt mig bort över en massa fina inredningsprylar på diverse sajter. Här är några av sakerna som står på min "vill-ha"-lista och som jag helst hade velat köpa typ igår. Nu inser jag ju mina begränsningar, men drömmar går ju alltid.

                        
                               

Första bilden, lampan Cord lamp mini, endast 1359.- från DesignHouse Stockholm
Andra bilden, disktrasa från Eva Solo, så snygg. (undrar bara hur praktisk den är...)
Tredje bilden, golvklocka från IKEAs PS-serie som släpps i butik i dagarna, storstäderna först och sen får vi andra lantisar vänta tills april då den släpps på resten av IKEAs varuhus...
Fjärde bilden, knivstället Voodoo. Lite fulsnyggt och coolt sådär..
Femte bilden, Pappelinamattan Viggo star. Har redan en som jag har i köket men vill ha en till att ha i hallen.
Sjätte bilden, Ittalas Kiwilyktor. Helst några i blandade färger. Tyvärr har vi bara tre turkosa för tillfället som var rätt trendiga förrut, men eftersom ingenting är turkost i vårt hem passar de inte in, jag vill ha dem i mer neutrala färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0