Är det okej att knarka i TV?

Jag kunde absolut inte ha skrivit det bättre själv. Jag har hållt tyst om det, men nu måste jag instämma. Vad är problemet? Varför går man till en TV-sänd gala hög som ett hus med hasch i fickan och sen blir sur för att man testas. Okej, vi fattar, Sveriges musikindustri är byggt på droger, men hey, det är ju fortfarande olagligt med droger i Sverige. Ja jag vet, det är skitmånga som lördagsknarkar och ja, jag vet jag kanske låter som en kärring men ändå, jag fattar inte att det ska bli sånn uppståndelse över detta. Jag fattar inte varför det ska vara så känsligt att testas om man inte har nått att dölja. Man fattade ju direkt att Kleerup-snubben var stenad, annars skulle han ju inte gjort sånn big deal av att bli testad. Töntigt tycker jag. Jag man inte hålla sig ifrån knark ens på en galakväll så har man stora problem som man bör ta tag i snarast....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller verkligen med dig! Det har på något sätt blivit okej att knarka om man är musiker/konstnär eller helt enkelt bara med i svängen.. Det är så äcligt och vidrigt och snacka om att det skickar ut fel signaler till våra ungdomar som ser upp till dessa människor!

Kramar

2009-01-12 @ 16:05:43
URL: http://fuldans.devote.se
Postat av: Åsa

Ja jag tänkte först att jag kände mig som en gammal tant när jag skrev det, men det är verkligen vidrigt och äckligt och de borde verkligen tänka sig för både en och två gånger eftersom de är förebilder! Kramar

2009-01-12 @ 16:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0