Hål i väggen

Oj. Oj. Oj. Helt plötsligt är det två bloggar som ska uppdateras. Och jag som tyckte tiden var knapp innan. I alla fall. Idag har vi fått värsta idén Tomas och jag. Eller ja, det kanske inte var vi som kom upp med den, utan det kan vara så att det var en vän till Tomas som spikade den, men skitsamma. Nu har vi planer. Vi har en liten halv-vägg i köket som jag har velat riva och bygga en bänk där och Tomas velat ha jvar. Den är ca 1.50 lång. (eller nått, jag vet inte, tänk 2 billy bokhyllor för det var vad som stod mog väggen innan vi flyttade in). Men nu har vi Micke kommit på att vi kan ju göra ett "fönster" i väggen och lägga en lite bredare skiva där som man kan ha typ 2 ljuslyktor eller en skål med frukt på precis som jag ville ha med min bänk. Fatta, nu får vi båda vad vi vill ha och det är skitbra!

Tack Micke!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Smart kille!



Kram H

2009-01-19 @ 19:48:15
Postat av: Åsa

Jag vet! Nu får vi båda som vi vill ha det. Den där Micke är allt bra att ha ibland ;) Kram

2009-01-20 @ 08:34:38
Postat av: Micke

Ingen orsak. Kul att kunna vara till hjälp ibland:-)

2009-01-28 @ 22:07:12
Postat av: Åsa

Tack! Det är superfint nu när vi har ett hål i väggen!!

2009-02-01 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0