Fredag

Idag har jag varit på marknad. Årets andra faktiskt. Tomas och jag cyklade in till stan för vi misstänkte att det skulle vara skitmycket folk. Och vi misstänkte rätt. Shit vad packat det var. Men Tomas skulle ha marknadsgodis och jag var tvungen att byta batteri i min ena klocka, som lagt av. Sen käkade vi lite lunch i solen bland alla andra fredagsshoppare och tog en lååååååång omväg och cykeltur hem. Jag var helt slut och var tvungen att lägga mig ute på altanen med en tidning och ett glas cola light i typ en halvtimme. Men fasen vad skönt det var!!

Ikväll ska vi ut och käka. Tomas fick ett presentkort när han fyllde år senast (för typ ett år sen) och först nu har vi fått tummen ur och bokat bord. Ska bli hur mysigt som helst. Kanske ett glas champagne med??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0