Lördag

Åhh, jag är nästan fortfarande mätt efter gårdagens lyxmiddag. Jag fick i mig garpaccio (stavas det så??) med parmaskinka och buffelmozzarella till förrätt, tre olika grillspett med tryffeltoppad duchesse och ett rödvinsskum till huvudrätt och till efterrätt blev det creme caramell med jordgubbssallad. Oj oj oj. Tur att vi tog bussen in till stan för vi hade inte orkat cykla hem..

Idag ska jag storhandla och vi ska klippa gräs. Det är verkligen på tiden om man står ute och grannen lyckas få in i en mening att borde inte vi klippa gräset snart som är lite högt? Jeje, vi har inte varit hemma och haft tid. Vi har haft annat, viktigare för oss än gräsklippning. Tomas mumlade nått om att tvätta bilen, men den är så blank och välpolerad att tvättar han den nått mera så försvinner väl lacken... 

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter mums, ses imorgon.



Kram H

2009-07-25 @ 17:46:48
Postat av: åsa

Det var det! Ses imorgon! Kram

2009-07-25 @ 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0