"Åh vilken underbar dag"

Shit, det känns som jag har en liten släng av solstingeling. Efter en dag på stranden kan det lätt kännas så. Men lite har jag allt lyckats jobba på brännan. Har till och med badat två gånger idag. TVÅ GÅNGER. Jenny stod bara med vatten upp till knäna men jag doppade mig minsann.

Dagens citat:

"det är jävligt bra att det inte finns speglar på stranden"

Dagens tråkighet:

Jenny glömde sina solbrillor på toan. När vi kom på det var det såklart redan nått spån som snott dem. Och då handlade det ändå bara om minuter. Galet vad folk är respektlösa i det här landet. Låt andras grejer vara i fred liksom.

Nu dax för en dusch. Kan behövas efter allt badande och solande.

Kommentarer
Postat av: jennie

Tro nu inte att jag inte läser din blogg, men jag har nog missat det här inlägget för hahahahahahaha, jävlar i min låda vilket bra citat! Det ska jag använda mig av när jag går på semester och skita i att man är fulast på stranden! :-)

Hoppas du har en underbar semester, men det verkar du ju ha, kramkram!

2009-07-13 @ 16:37:06
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0