Födelsedag

            



Idag - födelsedagsfirande x 2. Ska fira mig själv lite och så bror förstås som fyller 20 år idag. Själv blir jag sådär vansinnigt gammal. Hela 28 år. Det är inte utan än att man har lite åldersnojja idag. Pratade med mamma igår och hon började nästan gråta när vi kom fram till att jag bara har 2 år kvar till 30. Usch så det kan bli. Men nu ska vi inte deppa mer idag för idag ska jag fira ordentligt. Gick upp på morgonen och har både hunnit baka bröd och tårta.

I eftermiddag bär det av hem till mamma och pappa där kalaset ska vara. Jag, släkten, lillebror och så hela hans telefonbok med vänner som han bjudit in. Ja det kan ju bli spännande det här.

Hipp hipp hurra!!!!

Kommentarer
Postat av: Maggan

2009-06-07 @ 15:10:14
Postat av: Maggan

Halloj! Vet att du fyllde år igår, men glömde ju gratta dig då så jag gör det nu istället! Grattis till att ha blivit ett år äldre än i fredags! =) Att fylla the big number (30 alltså) är helt lugnt att göra sen..jag borde ju veta eftersom jag gjorde det iår...s

Kram, Maggan

2009-06-07 @ 15:12:21
URL: http://magganshorna.blogg.se/
Postat av: Åsa

Grattis i efterskott säger en ny titt in bloggare till dig.

2009-06-12 @ 11:41:50
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0