Halta lotta

Aj, aj, aj. Jag har fått en "knöl" under min vänsterfot. Kände den lite igår när vi var i sommarstugan och det var ju väldigt trist att jag behövde sitta i en solstol och läsa en bok medan de andra slet som djur för att få stugan fin efter renovering och toabygge. Sen åkte vi hem och då blev det värre. Fick sitta i soffan hela kvällen utan att röra mig typ, och idag har jag inte gjort mycket. Suttit i en solstol och läst en bok medans Tomas klippt gräs och rensat ogräs i stekande värme.

I eftermiddags åkte vi hem till mamma för jag ville ha en 2nd opinion på vad det kan vara med min fot. Mamma trodde att jag fått en felbelastning på en trampdyna när jag använt sandaler. Ops. Så det kan gå. Ont gör det i alla fall. Skitont. Hemma hos mamma gick både jag och min bror och haltade. Robert var på svensexa igår och lyckades skära sig under foten på en glasbit när han skulle bada. Trist, vad är det för idioter som slänger ut glas på sjöbotten egentligen???

Nu ska jag snart halta ut till soffan och se om det är nån bra film på TV ikväll. Imorgon blir det beachen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0