Helg

                



Lördag igår, en shoppingtur på stan alltså! Mötte upp bästa Jenny för en tur i city med lite shopping och lunch. Köpte några toppar och lite grejer till hemmet, bland annat en svart "pumpflaska" att ha diskmedel i och en ny löpare till köksbordet. Tomas skjutsade mig till stan i ösregn men vi hade cykeln med så jag kunde cykla hem när jag ville. Bussarna är inte att lita på på lördagar. De är ALLTID sena då och jag hade tid att passa. Klockan 16 hade jag bjudit in på fika. Som tur var hade jag förberett en kladdkaka på morgonen och när jag kom hem slängde jag bara på lite topping gjord på mascarponeost, florsocker och limeskal och toppade med jordgubbar. Fick fina saker till trädgården och en torkvinda för kläder. Det var bra för vi hade ingen innan.

Gick en tur med Theo till lekplatsen och Tomas skulle försöka sig på att gunga med fastnade på nått sätt och snurrade runt sig så han trillade av. Theo skrattade helt galet åt detta. Ett barnskratt är så jäkla härligt!

Fick för oss att hänga på kalasgästerna hem så Camilla och jag åkte förbi MAXI och shoppade till en middag så åkte vi hem till dem och förberedde och så kom killarna efter. Spelade spel och skrattade sen hela kvällen. En mysig lördag med andra ord.

Idag har jag bestämt att jag ska ha en hemmadag. Det var länge sen jag bara var hemma och inte hade nått inbokat. Ska slänga ut en solstol på gräsmattan och sätta mig ner med en av födelsedagsböckerna, den senaste av Marian Keyes.

Psst, min vän Jenny tipsade om denna blogg. Men är de inte bara för söta? Och roliga med. Fatta vilket jobb personen bakom bloggen måste lägga ner!!

Kommentarer
Postat av: carro

Hejsan! Såg att du är medlem på blogglovin, och undrar ifall vi skulle kunna prenumerera på varandra?



Ha en bra dag!

Carro

2009-06-15 @ 11:02:51
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Gunner

Lät som en smaskig kladdkaka;)

2009-06-16 @ 18:42:13
Postat av: Natalie

Hej hej vännen!



Ville bara önska en riktigt trevlig midsommar :))



Många kramar

Nattis

2009-06-17 @ 16:46:28
Postat av: louise

härlig bild :D

2009-06-17 @ 17:09:35
URL: http://louiselindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0