Hot hot hot

Men herregud, man smäääääääääääääääääälter ju bort. Trots att inte solen skiner nu så är det riktigt varmt alltså. När jag kom hem från stan la jag mig i skuggan med en tidning och ramlösa mango. Men är den inte bara för god??

Shoppade två klänningar på GT inför sommarens alla (eller ja, två i alla fall) 30-årsfester. Hade ett presentkort på GT så jag betalade nästan ingenting för klänningarna. Dessa två blev det. Den randiga ska jag dock INTE ha på fest utan mer som en strandklänning eller så. Skepp ohoj liksom. Synd att Tomas sålde båten hihi.

Nu ska jag bege mig mot ica för att handla lite grönsaker och dricka till morgondagens grill-lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0