Inför midsommar

                 



När man väl har tid att skriva inlägg så funkar det inte. Men struntsamma. Nu gör det det.

Vad har hänt i veckan? I tisdags fick jag gå hem från jobbet superförkyld och ont i halsen. Hela avdelningen är mer eller mindre krassliga just nu. Typiskt eftersom det inte var alls länge sen jag var förkyld.. Gick hem och la mig och vilade och vilade och vilade och det hjälpte lite.

Igår brottades vi på MAXI med ALLA andra matshoppande människor som ska äta gott på midsommarafton. Hu jeda mig så mycket folk det var. Fick stationera Tomas med kundvagnen på ett ställe och sen fick jag in i massan och brottas om nypotatis och gräddfil. Tyvärr blir det inget traditionsenligt firande i sommarstugan i år på grund av renovering som inte är klar. Lite synd. Men vi väger upp det med att fira midsommar på Tomas pappas gård i Oskarshamn istället. Släpar med oss vännerna dit. Fast inget går upp mot en midsommar på Öland. Suck..

Ikväll ska jag förbereda tårtan och packa lite inför härligt firande med förhoppningsvis massa sol!

Natalie, tack så mycket! Glad midsommar till dig med! Hoppas vi kan ses nått när du kommer hem nu för det blev ju ingen get together den helgen du är hemma.... Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0