Jordgubbsmuta vid försovning... Funkar det?

                         




Vad hände i morse? För första gången på 100 år, sen jag gick i femman på mellanstadiet, så försov jag mig. Vaknade klockan 9. P.A.N.I.K. Herre vilken fart det blev på mig. Jag har inte varit människa på hela dagen. Inget plattande av hår, ingen ordentlig frukost. Fick gå till jobbet med lockar åt alla håll och käka en macka i bilen. Fick ringa Tomas och informera om att jag var tvungen att "låna" bilen till jobbet idag. Han blev måttligt glad. Han har liksom bestämt att vi inte ska köra bil till jobbet och att jag måste fråga om lov om jag vill ha den. Och det har liksom funkat. Varenda jäkla gång jag ska ha bilen får jag skuldkänslor och måste fråga om jag får ha den. Det känns liksom inte rätt. Men men..

Sprang över till "kinesen" (en liten närbutik vid jobbet) på rasten och köpte svenska jordgubbar som jag ska bjuda Tomas på som muta. Han gillar ju jordgubbar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0