Min present

Ni kanske undrar vad jag fick i födelsedagspresent av T? Efter förra årets mindre populära presenter (då han inhandlat nästan samtliga av dem på Jula....) kändes det som att han hade lite mer press på sig i år. Och in kommer han med ett STORT paket. I det låg hatthyllan från Mio som jag spanat in en längre tid, tillsammans med krokbrädan. Jag blev superglad. Hyllan är redan på plats. Tomas fixade och grejade hela morgonen. Så skönt att slippa slänga jackan i en fåtölj i datorrummet som vi gjort i ett halvår typ....

Krokarna ser ut såhär, fast jag fick den längre. Av någon konstig anledning gick det inte att få in bild på hatthyllan, men här är en länk om nån är intresserad.


                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0