Tur att man inte har galna grannar

                                


Hjälp! Kommer den här dumma förkylningen någonsin att ge med sig? Den har ju för sjutton suttit i sen förra måndagen! Suck. Inte hjälper det att cykla hem från jobbet i världens motvind heller. Hostar som en galning när jag kommer hem. I morgon blir det buss!

Har lite andra funderingar såhär en torsdagkväll. Kollade tre minuter på ett avsnitt av Grannfejden (på 3an) och förfasas över de människor som är med där. Whiiiiiiiiiiiiite traaaaash eller vad? Och bara en massa folk norröver som gnäller och har sig på sina grannar? Har de inget bättre för sig. Ikväll, en tonårsmamma med två ligister på ena sidan ringen och i den andra resten av byn som är trötta på hennes ungdomar som stjäl. De har till och med erkänt att de gjort det och så känner de sig förföljda. Suck. Att de orkar göra tv-program om skiten alltså. Jag kunde inte sitta kvar och titta. Ska gå och lägga mig istället. I morgon jobbar jag min sista dag innan semestern!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0