Vem mördade golfarna??

                    


Neeeej, jag somnade igår och missade slutet av Morden i Midsomer. Vem fan var mördaren egentligen? Vaknade upp i soffan runt 23. Var väl trött igår efter allt hostande hela dagen. Och det är inte bättre. Fick bo i gästrummet i natt igen, men fasen vad skön den sängen är alltså. Eller är det kanske för att jag har hela 120 centimeter all by myself och ingen som ligger och knuffar, slänger ut en arm eller vänder på sig hela tiden så jag vaknar. Hrm, är det här med delade sovrum en idé?

Nu har jag fixat en matlåda på morgonen och ska snart sätta mig på cykeln (i motvind) för att bege mig till jobbet. Varför ska det ALLTID blåsa här? Jag har aldrig upplevt så myclet blåst innan som det här året!!!

Kommentarer
Postat av: Somris

gillar du deckare? Har massa pocket böcker som bara ligger o skräpar här hemma, kan skicka nån till dig om du vill? =)

Maila till [email protected] om du är intresserad.

Önskar dig en härlig semester!!

KRAM

2009-06-24 @ 19:08:14
Postat av: Lina

Det var ordf i golfklubben

2009-06-25 @ 11:34:53
Postat av: Gunner

Går i repris på svt2 o svt24 om du vill se den rafflande upplösningen av Midsommer.. Sommarens givna stund i TV-soffan!;) KRAMIS

2009-06-25 @ 16:54:22
Postat av: Jossan

Äntligen är det igång igen :)

2009-06-25 @ 20:42:01
URL: http://nytorpsgard.blogg.se/
Postat av: Åsa

Somris: Vad snäll du är! Jag mailar med en gång!! Kram!



Lina: Ok, då vet jag! Tack så mycket för svaret. Ska försöka hålla mig vaken nästa tisdag!



Gunner: Måste kolla tv-tablån för att se när repriserna sänds! Hoppas allt bra! Kram



Jossan: Visst är det underbart!!

2009-06-25 @ 22:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0