Ny nalle

Jag har bestämt mig för att köpa en ny mobiltelefon. När jag fick reda på att bindningstiden gått ut på mitt nuvarande abonnemang så blev jag såklart köpsugen. Men nu till den stora frågan, vilken ska jag ha? Jag har liksom alltid haft Nokia. Mitt nuvarande abonnemang hos telia har jag inte alls varit nöjd med, alltför dyr månadskostnad! Jag vill ha ett ab där man betalar typ 99 eller 199 och så får man ringa för hela summan. Helst ska det inte vara nån fast månadskostnad för mobilen heller. Jag har kollat på 3 och de verkar ha rätt vettiga priser.

I torsdags kväll var Tomas och jag på The Phonehouse för att kolla läget. Säljaren var så himla på och plockade fram en mobil som jag fastnade för. Enligt honom skulle jag endast betala 99 kronor i månaden och ringa för allt. Det lät ju skitbra. När han sen var halvvägs in genom försäljningen säger han "oj, jag tyckte allt att det lät lite för bra för att vara sant, du kommer att betala en fast månadsavgift på 99 med". Men jeeez, det var ju det jag sa att jag INTE ville. Jag sa att då blir det inget köp, han försökte men jag stod på mig. Var grymt besviken bara och tyckte att det var dåligt gjort av honom, ett riktigt försök till fulsälj. Jag vill inte ha nån sonyericson, jag vill inte ha nån samsung, jag vill ha en nokia. På tisdag ska jag gå till 3-butiken i stan och kolla med dem. Det lutar åt den här:

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0