Dagens (j***a) unga

Igår. Jag kommer cyklandes hem från jobbet. Cyklar igenom ett område där det bor.... lite gott och blandat. På cykelvägen jag cyklar på går det en annan cykelväg rakt över så det blir en korsning med fyra vägar. Jag ser långt framför mig att det står tre killar på mopeder och tittar bort på mig, när jag är nästan framme åker de iväg med en rivstart och stannar lite längre bort. Precis när jag är framme exploderar en smällare typ i mitt cykeldäck! Jag blev så jävla förbannad (och rädd). Och ungjävlarna bara skrattade. Jag pekade finger och skrek efter dem för jag med mitt temperament blev ju sålkart skitsur!!! Jävla idioter. Jävla snorungar. Jävla pack.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Lilla vännen! Det var inte bra, det kommer dom få ångra dom små snorisarna :)) Skönt att du är ok i alla fall.



Ha en jätteskön helg



Massor med kramar

Nattis

2009-05-15 @ 08:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0