Eurovisionfinalen och jordgubbsplantering

Jahapp... Det gick ju inte så bra för Malena igårkväll. Men visst var hon värd mer är 20e plats? Katastrof som vanligt. Trots att Eurovision-ledningen gjort sitt bästa för att spräcka balt-maffian lyckades de inte hela vägen fram. Men Alexander Rybak var en värdig vinnare. Och vilken utklassning sen. Glad 17e maj alla norrmän!!

Jag spenderade gårdagskvällen hemma hos vän Camilla med käk, poängsättning och mycket prat. Men jag lyckades hålla mig vaken hela finalen. Och tack gode gud att de bytt ut de kassa programledarna från semifinalerna. Det är nog fler än jag som varit tacksamma över det.

Idag har vi hållt på ute i trägården och grävt upp trädgårdslandet och planterat om jordgubbsplantor. Jag hoppas att de klarar sig, vi grävde upp dem, satte i lite vatten, körde över hela landet med en jordfräs och sen planterade om dem.

Nu kom Tomas hem från affären så nu ska vi dra igång grillen och sen käka lite.


Kommentarer
Postat av: Lilly

Vill du få fler besökare? Du kan tjäna stora pengar på det! Detta hjälper dig mycket, klicka på länken och se mer. http://www.viraltrafik.se/?boysaygo

2009-05-20 @ 01:50:49
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0