Hur kan man kasta sten på djur?

                    


Dagens irriterande nr 2:

Men vad är det jag hör på radion? Ett gäng snorungar i huvudstaden har kastat sten på cirkusdjur. Varför gör man detta? När polisen kom dit fick de nästan inte stopp på ungarna och efter en timme var de igång igen. Jag fattar inte hur man kan göra så mot några osyldiga djur. Okej att cirkusdjur kanske inte alltid mår så bra, men de mår definitivt inte bättre av stenkastning från några idiotiska ungar. Var är föräldrarna? Eftersom de talar om barn på nyheterna kan de ju inte vara så gamla? Hade de varit i tonåren hade de väl sagt ungdomar? Man blir förbannad alltså. (och alla som känner mig vet att jag definitivt inte är någon djurvän. Jag gillar inte ens djur. Men sånt här gör mig ändå förbannad)

Vilken härlig start på dagen. Först irritera sig hela natten på två inkompetena ryska "programledare" och sen stenkastning på djur. Nä, nu sticker jag till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej vad söt blogg du har! allt bra med dig. kolla gärna in min blogg och säg din mening och när du ändå är där kan du slänga iväg en fråga till min frågestund med :D



kram skumbanan! ((:

2009-05-14 @ 16:10:16
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0