jobb, magasin, chevapcici och tradera

Den här lördagen har tillbringats på jobbet. Men det var helt okej för det var inte alls särskilt fint väder idag. Efter jobbet blev det soffhäng och några glossiga magasin. Det var så länge sen jag unnade mig några tidningar så idag fick två stycken hänga med hem från affären. Kändes lite lagom lyxigt. Tomas kom hem från skogen för en stund sen. Skönt att han redan är hemma. Han var sjukt nöjd med, hade visst fått största gäddan i sjön på kroken (!). Härligt, tur bara att fisken inte hängde med hem. Jag är inte så förtjust i gäddor.

Ikväll blir det chevapcici i pita och näst sista avsnittet av Robinson (tror jag att det är va?).

Btw, jag har bjudit på två saker på tradera. En väska och ett par solbrillor. Nu är jag sjukt nervig över att nån annan ska bjuda över. Jag ska ha dessa grejer. Pappa betalar dessutom brillorna eftersom han hade sönder mina andra. Jag måste ha!!! Jag får väl sitta och bevaka hela natten gissar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0