Sena sms

Det är inte varje natt numera som man väcks av ett sent sms.. Inte när man passerat 25 och är sambo sen 100 år tillbaka. Men härom natten fick både jag och Tomas sms ungefär samtidigt. Tomas snarkade på som vanligt och rekflekterade inte ett dugg över att våra mobiler tjöt och höll på. Själv gick jag upp och kollade och det stod

"Hej, fan är du sugen på att fira mig när jag fylle år? Du kommer väl på min 20årsfest på min födelsedag?"

Hrm.. Jag ringde mamma dagen efter för att kolla detta. Fick prata med lillebror och det visade sig sen att han varit ute och festat och var lite på lyset och skickat detta sms till HELA sin telefonbok. Bör jag tillägga att min bror är en väldigt social och mobilmedveten person som skickar ungefär 3000 sms per månad...

Själv hade jag sett fram emot att fira vår födelsedag i all stillhet eftersom jag inte vill bli påmind om att fyller tvåa åtta. Men nu kommer jag få sitta där och fira den med Berg, Spiken, Calle Razz, Krille, Lunken, Einar och vad sjutton nu alla kompisar till Macce heter. Ja ni kan ju tänka er själv ett gäng killar på 20 år som ska fira födelsedag tillsammans med mormor, farmor, kusiner och annan släkt. Hahahaaa. Mamma och pappa fick panik och har begett sig till Tyskland idag. Ni kan ju gissa vad de köper där.

Men present är nu i alla fall inhandlad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0