Shopping och tapaskväll

                             


Åh, hemma från min shoppingtur. Det blev en del saker inköpta. Bland annat en vit bh (mycket behövligt då mina vita inte är så vita längre. Varför ser de gamla och använda ut redan efter första tvätten??), sen köpte jag nytt nagellack. Det blev Mavalas i färgen Nice. Köpte även den nya Maybelline-mascaran Stilletto. Ni kommer garanterat att få läsa om jag tyckte den var bra eller dålig, men jag tänkte att man måste ju testa. Självklart blev det en fika i solen. Även om det blåser så är det varmt ute!

 Hann förbi Blomsterlandet och köpte nya blommor till mina utekrukor för penseérna såg inte alltför roliga ut nu. Ska plantera dem i morgon. Men hittade inget till lilla mor. Vad sjutton ska jag köpa? Får bli ett panik-köp imorgon istället. Och jag som alltid brukar tänkt ut nått så bra!

Nu måste jag snart hoppa i duschen och fixa i ordning mig för ikväll blir det tapasmiddag med några coola brudar på en restaurang inne i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0