Vart får man stå då?

Vet ni vad jag gjorde igår? Jag råkade i meningsskiljaktigheter med en vilt främmande människa!! Jag känner knappt igen mig själv men på nått sätt blev jag så jäkla förbannad. Jag skulle parkera vid ICA-butiken i vårt närområde bara för att springa in och handla några grejer. Det var ganska fullt på parkeringen men jag lyckas hitta en ledig plats. När jag gått ur bilen, låst och är påväg till butiken så:

Surgubbe: Du kan inte stå där!

Jag: Va?

Surgubbe: Ja alltså du får inte parkera där för jag måste kunna köra rakt fram!

Jag: Men det är ju en parkeringsruta?

Surgubbe: Ja, men jag måste få köra rakt fram!

Jag: Men du kan väl backa?!?!?!!!

Surgubbe: Nej, alla kan faktiskt inte backa bla bla bla bla bla. Du får flytta din bil!

Jag: OM DET ÄR SÅ ATT DU INTE KAN BACKA KANSKE DU INTE SKULLE HA KÖRKORT ALLS ELLER SÅ FÅR DU VÄL SKAFFA PARKERINGSKORT FÖR HANDIKAPP-PLATS. Jag kommer inte flytta på mig!!!!!!

Sen stövlade jag in i butiken riktigt upprörd och förbannad och ilsk. Jag kände inte igen mig själv. Men jag tänkte bara vad fan ger den här tjurgubben rätt i att bestämma vart andra får parkera på parkeringen som nån jävla parkeringshitler bara för att han inte kan backa? Nä fy, jag blir förbannad bara jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Gunner

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA You go girl!!!!!

2009-05-01 @ 15:51:11
Postat av: Becca

Haha! Helt rätt! hade inte gjort det annorlunda själv! kram

2009-05-01 @ 19:27:10
Postat av: Jessica

Asbra Åsa!!

2009-05-02 @ 10:47:10
Postat av: jennie

Hahaha, det här var fan det sjukaste på länge- folk är fan inte kloka alltså!!



Och ja, jag förstår att du lackade ur litegranna alltså...

2009-05-03 @ 18:05:59
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Tack för all pepp. De jag har berättat det för trodde inte sina öron att jag skulle kunna säga nått sånt men jag var skitsur. Verkligen!

2009-05-04 @ 13:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0