Lägesrapport

Oj oj oj. Nu hände det som hänt ganska ofta den senaste tiden. Jag glömmer bort bloggen. Jag är ganska flitig på att läsa andras, men uppdatera min egen, det verkar jag inte vara särskilt bra på... Typiskt. I alla fall. I fredags var jag ledig. Hände inte särskilt mycket. Städade (som vanligt på ledig dag), var med Tomas som provade ut nya brillor. Ett par klassiska som Tomas ville ha och ett par som jag och optikern talade oss varma på och röstade på helt klart så han tog dem med. Han kommer bli skitsnygg ;)

I går var vi bara hemma. Jag jobbade och när jag kom hem överraskade Tomas mig med en ny dator. Jag blev så glad. Äntligen liksom. Det var verkligen dax för det om man säger så. Efter åtta kraschar och sju svåra bedrövelser så ska det väl äntligen funka.

Idag ska jag hem till pappa på middag. Vi delar upp oss pga tidsbrist. Först tänkte vi ha fars dags fika hemma hos oss men det blev inte så så jag åker hem till min pappa och Tomas åker till sin så möts vi upp senare.

Ha en fin söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0