Det räcker nu, Anna Book.....

              


Men snälla nån, jag måste bara skriva ett inlägg om nått som stör mig. Jag har skrivit om det innan men jag måste ta upp det igen. Lägg ner Anna Book! Är inte den kvinnan bara liiiiite för mycket? Kändisvimmelbilder från hennes mammas begravning, när hon får värsta tarmvredet ringer hon Aftonbladet det första hon gör som kommer och fotar, hon gråter som ett barn när hon måste ha på sig en säldräkt i ett lekprogram i TV4 och nu sist, ikväll ska hon vara med i plastikkirurgerna i TV4+ och nu talar hon ut i både Expressen och Aftonbladet om att programmet är vinklat och "bara" tar upp hennes bröstoperation. Jamen herregud vad tror människan? Det är ju teve!! Vad är hon känd för förutom låten ABC? Vad lever hon av och vad betalar hon sina räkningar med varje månad? Pengar från gig med ABC eller? Eller det kanske är hennes italienare som betalar notan. Jag fattar bara inte varför hon blottar sitt liv på detta sätt. Jag tycker bara det är tragiskt. Egentligen borde jag inte ens skriva ett inlägg om det och bry mig men det gör jag. Jag vill att hon ska lägga ner nu. Det räcker Anna Book!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha Åsa du är för rolig!! Jag håller dock med gällande Anna Book, hon får allt ta och lägga ner med sina gråtattacker i tv och allt vad hon har gjort..

Hoppas allt är bra!



Kramar!!

2009-10-28 @ 19:23:50
URL: http://syrranojag.blogspot.com
Postat av: Åsa

Å vad skönt att höra att någon mer än jag tycker likadant! Allt är bara fint, hoppas allt är bra med dig med och att pluggandet går bra! Kram

2009-10-29 @ 07:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0