F**K!

Varning för irriterande inlägg.....


Jävla skit. Jag orkar inte mer. Kan man aldrig slippa den här jävla irriterande grejen i ögat. Nu är det tillbaka. Igen. Jag ORKAR inte. Jag är förbannad. Jag har ont. Jag är ledsen. Jag ser inte. Det trycker. JÄVLA SKIT. Jävla pissdag. Ringde ögonmottagningen och de ska ringa upp mig fem över åtta. Perfekt. Verkligen. Jag har verkligen tid med detta. Det passar mig utmärkt att springa från jobbet för att sitta och vänta på sjukhuset i 508 timmar. NOT.

Nu ska jag packa ihop mig och köra till jobbet. Vi kan ju hoppas att det går bra med ett öga. Solglasögon på så jag ser nått. Kul med solglasögon när det är mörkt. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0