Fredag

Godmorgon!

Här inne har det fan varit stendött på en vecka. Vår dator "kraschade" lite, Tomas tog med den till jobbet för en räddningsaktion och nu har han bytt lösenordet och vägrar tala om vad det är. Kan alltså bara sitta vid datorn vid "speciella" tillfällen. Men jag ska nog få det ur honom snart. Om inte annat när räkningarna ska betalas annars kan han ju sitta där och betala dem själv.

Den här veckan har vi haft många incidenter. Lyckades få körförbud på NYA bilen. Tydligen ska ju även nya bilar besiktigas men det var det mindre koll på.... Sen gick den tydligen inte igenom heller för att någon kört för hårt över ett fartgupp så att ljuddämparen håller på att braka ihop vilken sekund som helst. Jag lovar - det var inte jag! Har försökt bedyra min oskuld i en vecka men T är obeveklig. Det är jag och ingen annan som gjort detta mot vår fina, glänsande bil.

Idag är det i alla fall fredag och jag kommer att vara ledig hela helgen. Ska försöka boka in en fika på stan imorgon, men annars är den helt oplanerad. Ska bli så skönt!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0