Helg

Igår var vi då på nya modehuset/gallerian Jenny och jag. Shit vad folk det var alltså. Varenda människa var där. Ja, vi åxå då förstås. Gick och tittade lite, köpte en tunika och nya makeupsvampar och en scarf för en rabattcheck jag hade från HM. Kostade nästan gratis. Sen gick vi och fikade och kollade på folk. Efter det följde Jenny med mig hem och klippte mig. Jag kan säga att det var VÄLBEHÖVLIGT men tanke på att jag senast klippte mig i början av juli. Jag brukar verkligen inte slarva med mitt hår såhär. Nu har jag i alla fall lite mindre hår och en lugg. Jag trivs i lugg och förut hade jag ofta det. Jag är så nöjd. Tack bästaste Jenny!!!!!

På kvällen lagade vi mat, jag gjorde färsbiffar som jag smaksatte med persilja och vitlök, till det gjorde vi en sås på ädelost, grädde och vitlöksfrästa champinjoner och enligt önskemål från Tomas så hade vi hasselbackspotatis till. Sen satt vi och kollade Youtubeklipp på nätet hela kvällen och skrattade så vi tjöt. Favvisen är denna:


   


Idag blev det väldigt tidigt i och med att man skulle ställa om klockan. Jag har hunnit hur mycket som helst känns det som. Åkte till Blomsterlandet för att köpa lite nya växter och sen vidare till IKEA för att köpa några kontakter som vi behöver till mina nya lampor jag köpt. Då ringde mamma, hon och pappa var på Modehuset och spanade in och skulle gå och fika så hon undrade om jag ville haka på så jag skyndade mig ut från IKEA och gick och fikade med mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0