Idolanalys

                 


Satt i soffan igår och fick världens chock! Schlager-Camilla gick vidare i Idol. Trots uselt framträdande och pinsamt uppförande. Och så gör hon det igen, slaktar haleluja som hon vet att juryn i vanliga fall HATAR. Hur tänkte hon? Och hhur tänkte dom? Visst jag kan erkänna att jag tycker att hon är klämkäck och ett energiknippe utan dess like, men en idol? Är hon det? Jag tror mer hon platsar på en schlagerscen... Och sen vid omröstningenk, då satte jag min cola light i halsen när inte Jon gick vidare. Tror ni inte att juryn innerst inne diggar Camilla. Ja menar, varför skulle de annars ta med henne för? Eller tog de med henne för att de trodde att svenska folket skulle rösta fram alla de andra och att hon skulle vara den svagaste? Shit vilka analyser. Ni fattar att jag inte kunnat sova i natt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0