Lördag

Hemma efter en heldag i Växjö hos bror och hans sambo. Min bror är verkligen en mästerkock, hade gjort parmalindad kottletrad i ugnen som var fylld med pesto, till det hade han även gjort ugnsrostade grönsaker, sås samt en sallad till. Supergott. Och självklart två tårtor med. En prinsesstårta såklart, min brors favvis och sen en med choklad- och apelsinbotten med vit chokladmousse uppepå. Måste fråga efter receptet för den var supergod. Sen mitt upp i allt var det några FF-fans som ville titta på fotboll men det gick inte så bra för FF så det var lite sura miner i bilen hem. Dock inte från mig, jag gillar ju inte sport så jag brydde mig inte så mycket.

Nu ska jag snart fixa fram lite grönsaker + dip till Tomas och mig som vi ska ha framför Körslaget på TV4 som har premiär ikväll. I brist på annat så funkar det att se.

Och slutligen, jag måste bara lägga in. Jag älskar detta uppträdandet, jag vet inte om det är låten, tjejen, eller framförandet men nått är det som gör att jag gillar det. Go Tove, jag tror att hon kan växa en hel del i IDOL.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0