Panikstäd på 5 röda

Lördag. Tog det lite lugnt på morgonen och satt och åt frukost med Tomas. (som stannade hemma länge på morgonen fast han skulle till skogen... Nått var skumt) Och mycket riktigt, telefonen ringer och säger att vi får besök om cirkus 5 minuter. Där sitter jag med håret på ända, obäddad säng och brödsmulor över hela bordet. Shhhhhhhiiiiiiiit! Panikstäd as hell. Bädda sängen, borsta tänderna, plocka ur diskmaskinen och dammsuga, allt på samma gång. Och sen -djupt andetag och välkomna hem till oss. Trevligt med besök, mindre trevligt med panikstäd. Men jag hade ändå tänkt att städa idag så nu har jag bara lite kvar.

I eftermiddag ska jag möta upp Jenny för att spana in nya gallerian. Lovely lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0